0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نرم افزار تلفنی VoIP و تحت شبکه Grandstream Wave

نرم افزار Grandstream WAVE

نرم افزار Grandstream Wave یا GS wave، یک نرم افزار تلفنی تحت شبکه میباشد که توسط شرکت گرند استریم به شکل کاملا رایگان در اختیار کاربران تلفن های هوشمند و تبلت در دو نسخه اندروید و IOS قرار گرفته است.

لینک دانلود نرم افزار Grandstream Wave

شما در لینک های زیر میتوانید لینک مربوط به نرم افزار GSWAVE را برای گوشی های موبایل اندروید و IOS پیدا کنید.

همچنین از لینک زیر میتوانید آخرین ورژن نرم افزار GS WAVE را برای ویندوز Windows و سیستم عامل MAC مخصوص مرکز تلفن های UCM6301,UCM6302,UCM6304,UCM6308 (سری UCM6300) دانلود نمایید.

امروزه با توسعه سیستم های ارتباطی و شبکه، یکپارچگی ارتباط و در دسترس بودن همیشگی امری بسیار ضروری به نظر میرسد.

تلفن نرم افزاری GS Wave این امکان را برای شما فراهم میکند تا با دیتای گوشی و یا توسط WIFI به سرور ویپ خود متصل شوید. این اتصال میتواند در محدوده شبکه خصوصی و یا با رعایت اصول امنیتی روی اینترنت برقرار شود.

به این ترتیب شما میتوانید، با لینک کردن گوشی همراه خود با تلفن VoIP روی میزتان در محل کار، تمام وقت و در هر مکان به تلفن های خود پاسخ دهید و ارتباط کامل با دیگر داخلی های شرکت خود داشته باشید و حتی در صورت نیاز با دست رسی به خطوط شهری شرکت از آنها برای تماس به مشتریان استفاده کنید.

با توسعه شرکت هایی که داخلی سیپ یا همان سیپ فون روی اینترنت میدهند (غالبا شرکت های ISP مثل شاتل و یا آسیا تک و خود مخابرات) شما میتوانید از این نرم افزار بدون صرف هزینه برای بهره برداری از این سرویس ها استفاده کنید.

شما میتوانید با نرم افزار گرند استریم ویو تمام امکانات، قابلیت ها و دسترسی های تلفن روی میزتان را در جیب خود و در گوشی موبایل و یا تبلت خود داشته باشید. این امر برای کسانی که در مسافرت هستند و یا کار آنها خارج از محدوده شرکت خود میباشد بسیار ضروری است. به این ترتیب هیچ تماسی از دست نمیرود و شما همیشه در ارتباط هستید.

این نرم افزار سازگاری کامل با مرکز تلفن های تحت شبکه UCM گرنداستریم دارد و شما میتوانید با کد QR تنظیمات مربوط به نرم افزار را به شکل اتوماتیک از روی UCM دریافت کنید.

نرم افزار Grandstream Wave به دلیل داشتن امکانات بی نظیر و خوب توسط اهل فن به منظور راه اندازی سیپ فون برای انواع پلت فرم ها روی سرور ویپ و حتی IP-PBX های برند های دیگر، استفاده میشود ، ولی شما میتوانید نهایت کارایی این Soft Phone را در مرکز تلفن های UCM گرند استریم تجربه کنید.

Grandstream Wave-هانتل ویپ
محیط نرم افزار GS Wave

امکانات نرم افزار Grandstream Wave

پشتیبانی از ۶ داخلی سیپ

به این ترتیب شما میتوانید روی این نرم افزار شش اکانت سیپ و با سرور های مختلف ریجیستر کنید.

فشرده سازی پکت های صوتی

نرم افزار گرند استریم ویو این امکان را فراهم میکند تا ارتباط صوتی بدون افت کیفیت و با استاندارد فشرده سازی شود ، تا با یک پهنای باند کم و حداقلی یک ارتباط با کیفیت داشته باشیم ، این آپشن برای مواقعی که ارتباط ضعیفی داریم بخصوص روی اینترنت بسیار کاربردی میباشد.

امکان برقراری کنفرانس صوتی ۶ نفره

در این حالت شما میتوانید با ۶ اکانت سیپ قابل ریجیستر روی نرم افزار، تماس های صوتی برقرار کنید و بتوانید در اتاق کنفرانس این نرم افزار یک کنفرانس صوتی شش نفره ترتیب دهید.

این قابلیت قبل از این ، شاید فقط روی تلفن های مدریتی و گران قیمت وجود داشته است و حالا به شکل رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته.

امکان تعریف ۲۴ کلید BLF

در این آپشن امکان تعریف ۲۴ دکمه برای داخلی ها و شماره هایی که بیشتر با آنها تماس میگیرید ، وجود دارد.

در این حالت شما میتوانید با شماره های دلخواه خود ، تماس سریع داشته باشید و داخل مجموعه از مشغول بودن و یا آزاد بودن دیگر کاربران اطلاع پیدا کنید.

تماس تصویری دو طرفه

نرم افزار Grandstream Wave از معدود نرم افزار هایی است که امکان ارتباط تصویری به شکل رایگان و بدون تهیه لایسنس یا پرداخت هزینه را فراهم میکند و این ارتباط با کدک H.264 که مربوط به تصویر است صورت میگیرد.

پشتیبانی از کدک ها متنوع VoIP

پشتیبانی از کدک های مختلف شامل : G.711µ/a G.722 (HD-audio) G.726-32 G.729 GSM iLBC Opus و Speex

تنوع این کدها باعث میشود تا شما با توجه به زیر ساخت خود و پهنای باند موجود ، برای برقراری یک ارتباط با کیفیت دست باز تری داشته باشید ضمن اینکه تنوع این کدک ها باعث پوشش و سازگاری این نرم افزار با سرور های مختلف میشود.

امنیت بالا

این نرم افزار مجهز به بروز ترین سیستم های امنیتی و رمز گذاری میباشد تا شما با خیال آسوده بتوانید در بستر شبکه ارتباط بگیرید.

همان طور که میدانید امنیت یکی از مباحث اساسی و بیسیار مهم در حوضه ویپ میباشد از این رو آپشن رمزگذاری های امنتیتی TLS و SRTP 128/256-bit در نرم افزار GS Wave لحاظ شده است.

امکانات دیگر

  • اشتراک گذاری و یک پارچگی تماس های وروی و خروجی و همچنین دفتر تلفن با گوشی موبایل
  • امکانات رایج مرکز تلفن ، همچون هلد ، ترنسفر ، انتقال ، Call Waiting ، server redundancy و……
  • ضبط مکالمات توسط سرور و یا UCM
  • اسپیکر فون و قابلیت انتقال مکالمه روی هدست بلوتوث و هدست معمولی
  • امکان انتقال خودکار تماس با توجه به موقعیت زمانی و مکانی
  • صدای HD
  • امکان چت

برای اطلاع از امکانات کامل این نرم افزار میتوانید از لینک زیر مشخضات کامل این نرم افزار را دانلود کنید

آموزش تنظیمات نرم افزار GS Wave

تنظیمات اولیه

برای برقراری ارتباط با سرور ویپ نیاز به اعمال تنظیمات اولیه به شکل زیر خواهید بود ، این در حالی است که برای گرفتن ارتباط نرم افزار Grandstream Wave با یکی از مرکز تلفن های UCM6202/6204/6208/6510 شما نیاز به این تنظیمات ندارید و تمام این مراحل توسط کد QR به شکل اتوماتیک و کامل انجام میشود.

تنظیمات اولیه نرم افزار تلفنی ویپ Grandstream Wave
  • در مرحله اول وارد Setting شده و سپس بر روی گزینه­ Account Setting کلیک نمایید ، سپس در قسمت بالا سمت راست صفحه گزینه­ “+” را انتخاب کنید.
  • در این مرحله ابتدا گزینه­ “Active Account” را فعال نموده و سپس اطلاعات داخلی مورد نظر خود را در گزینه­ های زیر وارد نمایید ، این اطلاعات مربوط سرور سیپ و یا سرویس دهنده سیپ میباشد.
    Account Name
    SIP Server
    SIP User ID
    SIP Authentication ID
    Password
    Display Name

حالا شما میتوانید در هر مکان تماس های داخلی خود را از طریق تلفن همراه دریافت نمایید و گوشی موبایل شما با تلفن روی میز شما تفاوتی ندارد.

قابلیت­های لمسی تلفن نرم ­افزاری GrandStream Wave

ضربه (TAP) : با یک بار لمس هر گزینه ، میتوانید آن گزینه را انتخاب نمایید.

لمس طولانی (Long Press) : با لمس صفحه نمایش به مدت ۲ ثانیه بدون برداشتن دست ، میتوانید به گزینه­ های بیشتری در هر صفحه دستیابی پیدا کنید .

لمس و کشیدن (Press and Drag) : با لمس هر آیتم و کشیدن آن به جهت ­های مختلف میتوانید آیتم ­ها را جابجا نموده و به نقطه­ مورد نظر منتقل نمایید.

تلنگر و ورق زدن ( Flick and Slide) : با ورق زدن در جهات مختلف می­توانید اعمال مختلفی را انجام دهید. برای با ورق زدن به سمت بالا میتوانید در بین صفحات مختلف جابجا شوید ، به سمت پایین برای دسترسی به منوی شناور و ورق زدن به سمت چپ جهت پاک کردن یک آیتم از یک لیست قابل اجرا هستند.

مطالب مرتبط

نرم افزار تلفنی ۳CX Softphone برای داخلی سیپ روی گوشی و کامپیوتر، دانلود و آشنایی

آشنایی با امکانات نرم افزار ویپ ایزابل + لینک دانلود نسخه پایدار

معرفی نرم افزار موبایل Mobile Softphone پاناسونیک

آشنایی با نرم افزار Free PBX، ماژول ها و امکانات

مطالب پیشنهادی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...