0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی برند یالینک Yealink و آشنایی با محصولات این برند

معرفی برند یالینک

یالینک Yealink

برند یالینک جزء برند های بسیار شناخته شده در حوضه تجهیزات ویپ ،بخصوص تلفن های VoIP در سطح جهان ،میباشد. این برند از سال ۲۰۰۱ کار خودش را در تولید و طراحی تلفن های ویپ و تلفن های IP تصویری شروع کرد. در واقع این برند شناخته شده ترین و محبوب ترین برند در مقایسه با سایر برندهای چینی، در حوضه تلفن های آی پی میباشد و این خوش نامی را به واسطه کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش حاصل شده است.

تلفن های آی پی یالینک (Yealink) سازگاری بالایی با تمام سافت سوئیچ های سیپ ساپورت و تمام  IP-PBX های استاندارد، دارند. تمام تلفن های ویپ این برند از متریال های با کیفیت و کم کربن و همچنین طراحی عالی برخوردار هستند. از این رو این برند چینی توانسته از هر نظر دیگر برندهای حوضه ویپ را به چالش بکشد و در میدان رقابت از اغلب آنها پیشه بگیرد. تجیهرات تولیدی این برند، با توجه به کیفیت ساخت و عملکرد عالی از قیمت نسبتا مناسبی هم برخوردار هستند، گر چه ممکن است در بعضی محصولات مشابه مثلا از تلفن های آی پی برند گرنداستریم Grandstream گرانتر تمام شوند ولی کیفیت ساخت بالاتر این محصولات حتما توجیه خوبی برای هزینه بیشتر خواهد بود. یلینک علاوه بر تولید تلفن های IP رومیزی و تلفن های تصویری ویپ، دارای محصولات متنوعی در حوضه تلفن های بیسیم آی پی و دکت،و همچنین تجهیزات ویدئو کنفرانس میباشد.

فروشگاه هانتل ویپ به عنوان نمایندگی یالینک، تمام محصولات ویپ این برند، شامل تلفن های VOIP ، مرکز تلفن های تحت شبکه و گیت وی های ویپ را به بهترین قیمت در این سایت به فروش میرساند. شما میتوانید تمام این محصولات را با گارانتی معتبر و پشتیبانی فنی خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...