0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمایندگی رسمی گرند استریم؟! آیا گرند استریم در ایران نمایندگی دارد؟

نمایندگی رسمی گرند استریم

شرکت گرند استریم یک شرکت آمریکایی میباشد و مانند تمام شرکت های آمریکایی که در حوضه تجهیزات شبکه و IT فعالیت دارند، با محدودیت های جدی برای داشتن فعالیت نمایندگی در ایران دارد.

آیا نمایندگی گرند استریم به شکل رسمی در ایران وجود دارد ؟

حال با این شرایط تحریم این سوال برای مشتریان به وجود می آید که آیا این برند به نام در حوضه تجهیزات VoIP، آیا نمایندگی رسمی و قابل اعتماد برای ارائه خدمات و فروش محصولات Grandstream در ایران دارد؟ جواب ما برای این سوال صادقانه “نه” میباشد و هر کس که ادعای نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش گرند استریم را داشته باشد، به استناد ایمیل این شرکت نا معتبر است.

در این ایمیل تاکید شده است که کمپانی گرند استریم نمیتواند به خاطر تحریم های آمریکا چه به شکل مستقیم و چه غیر مستقیم در ایران فعالیت داشته باشد. و افرادی که با این عناوین در ایران فعالیت دارند تحت نظر شرکت اصلی نمیباشند. از این رو گرند استریم در هیچ کدام از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، قم و دیگر شهرستان ها نمایندگی ندارد.

متاسفانه بعضی از همکار ها در این بین از اسم و لفظ نمایندگی برای شرکت و فروشگاه خودشان استفاده میکنند تا اعتماد مشتری را به خود جلب کنند. چه بسا علاوه بر گرفتن مبالغ بیشتر، بعد از فروش جنس و یا ارائه خدمات به تعهدات خود عمل نمیکنند.

از این رو از مشتریان تقاضا داریم با توجه به واقعیت بازار و بدون توجه به ادعاهای شرکت ها نسبت به انتخاب فروشنده و جنس مورد نظر اقدام کنند.

فروشگاه هانتل ویپ به عنوان یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان اصلی برند گرند استریم، بدون ادعای نمایندگی گرند استریم و با سابقه طولانی در حوضه فروش تجهیزات مخابراتی، و با رویکرد تعهد بعد از فروش، آماده ارائه خدمات و فروش محصولات به مشتریان و همکاران گرامی میباشد. این اطمینان را به شما داده میشود که تمام خدمات فروش، نصب و راه اندازی با استاندارد های نمایندگی، به شما عرضه شود. در نظر داشته باشید تمام تجهیزات ویپ برند گرند استریم دارای یک سال گارانتی تعویض میباشند.

تمام محصولات این فروشگاه با تضمین اصل بودن و آکبند بودن و همچنین مهلت تست و گارانتی یک ساله بفروش میرسد. تلفن های ویپ، مرکز تلفن های تحت شبکه و گیت وی های گرند استریم را میتوانید از لینک بالا و فروشگاه هانتل ویپ خرید کنید.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری تنظیم ساعت و تاریخ تلفن Grandstream

مطالب پیشنهادی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...