0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی برند گرنداستریم Grandstream و مقایسه آن با برند های دیگر ویپ

معرفی برند گرند استریم

گرند استریم یک برند آمریکایی میباشد و مقر اصلی این شرکت واقع در شهر بوستون ایالت ماساچوست امریکاست. این شرکت نسبتا نو پا و بسیار محبوب، کار خودش را از سال ۲۰۰۲ در حوضه تولید دوربین های تحت شبکه، تلفن های IP، گیت وی های ویپ ،مبدلهای تلفن آنالوگ، سانترال های آی پی (IP PBX) مبتنی بر نرم افزار استریسک (Asterisk)، تلفن های بیسیم دکت و سایر تجهیزات ویپ شروع کرد.

دلایل محبوبیت

در این مدت به دلیل کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب و رقابتی آنها توانست جایگاه بسیار مناسبی بین رقبایی خود پیدا کند. بخصوص در ایران به خاطر سازگاری بالا، راه اندازی آسان، کیفیت خوب و تنوع بی نظیر آی پی فون هایش توانست خیلی زود محبوب شود. اینک در رتبه نخست فروش آی پی فون قرار بگیرد. همچنین گیت وی های گرنداستریم به خاطر سازگاری بالا با سیگنالینگ خطوط مخابرات ایران و امکانات خوب و کیفیت و پایداری مطلوب و نهایتا قیمت معقول و مناسب، توانست نظر اهل فن در حوضه راه اندازی سیستم های VoIP را جلب کند.

محصولات

گرند استریم با ارائه محصولات متنوع و نسبتا کامل در حوضه ویپ، کمک شایانی به یکپارچه کردن همه این تجهیزات کرده است. بدین ترتیب شما در یک اداره و یا شرکت از پنل Door Phone دم در گرفته تا سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته، تلفن های کارمندی، مدیریتی و تصویری تا مرکز تماس به عنوان قلب تپنده و شاه راه ارتباط با مشتری، میتوانید از محصولات و راه حل های گرنداستریم به شکل یکپارچه و با قابلیت کنترل از راه دور و قابل گسترش در بستر شبکه،استفاده کنید. بدین ترتیب شما از هماهنگی و یکپارچه گی همه این محصولات میتوانید نهایت کارایی و کنترل را داشته باشید و این در حالی است که گرنداستریم کارایی و کیفیت آنها را تضمین کرده است.

شما میتوانید تمام تجهیزات VoIP گرند استریم را از سایت هانتل ویپ به عنوان توزیع کننده این برند نه نمایندگی گرند استریم با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط

آیا گرند استریم در ایران نمایندگی رسمی دارد؟

مطالب پیشنهادی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...