0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حل کردن مشکل لاک شدن گیت وی های گرنداستریم GXW4104/4108

مشکل لاک شدن گیت وی گرنداستریم GXW4108 GXW4104

گاها مشاهده شده به دلیل کنترل بازار، شرکت گرند استریم، محصولاتی که در خارج از حیطه برنامه ریزی شده فعال میگردند را لاک مینماید. در این حالت شما به وارد کردن رمز دیفالت admin نمیتوانید وارد محیط وب گیت وی FXO مدل های ۴۱۰۴ و ۴۱۰۸ شوید.

در صورتیکه شما از محصولات گرند استریم استفاده می نمایید و از فروشنده خود اطمینان خاطر ندارید، جهت جلوگیری از این مشکل لازم است در راه اندازی اولیه اتصال اینترنت این دستگاه ها را قطع کنید و پس از ورود به محیط وب نسبت به تغییر تنظیمات UPDATE اقدام کنید.

را حل مشکل لاک شدن برای گیتوی ۴۱۰۴ یا ۴۱۰۸ گرنداستریم

اگر به هر دلیلی مشکل لاک شدن برای دو مدل گیت وی GXW4104 و GXW4108 برایتان پیش آمد میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید.

۱-ریست کردن و برگرداندن به حالت کارخانه

جهت این کار ابتدا کابل شبکه دستگاه را قطع کنید، سپس از قسمت پشت دستگاه با یک شی نوک تیز دکمه داخلی ریست را نگه دارید (ریست سخت افزاری) چراغ های گیت وی یکی یکی شروع به روشن شدن میکنند ۲ ثانیه بعد از روشن شدن آخرین چراغ دکمه ریست را رها کنید. پس از این کار دستگاه ریبوت میگردد (دستگاه به حالت کارخانه بر میگردد).

۲-اتصال به گیت وی بدون اتصال به اینترنت

پس از گذشت ۲ دقیقه از ریست دستگاه ، آن را از طریق پورت WAN مستقیم به پورت شبکه سیستم کامپیوتری یا لب تاپ وصل کنید (برای تاکیید دوباره در تمام این مراحل اینترنت کامپیوتر قطع باشد) ، به سیستم خود یک آی پی، هم رنج با آی پی دیفالت دستگاه اعمال کنید. مثلا ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱۶۱ ، سپس تایید و با استفاده از یک مرورگر آی پی دیفالت دستگاه را باز می نماییم ، آی پی دیفالت گرند استریم ها ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱۶۰ می باشد ، پس از زدن تایید ،

صفحه وب دستگاه باز شده و فقط پسورد از ما می خواهد ، با زدن پسورد دیفالت یعنی admin با حروف کوچک به دستگاه لاگین می نماییم ،

۳-تغییر تنظیمات آپدیت

با استفاده از تب Maintenance اقدام به اعمال تغیرات میکنیم

ابتدا در قسمت End User Password و Admin Password پسورد جدید دستگاه را مشخص نموده و Save شود و سپس با استفاده از گزینه Upgrade/Provisioning در منوی سمت چپ در صفحه باز شده جدید مثل عکس پایین تغیرات را اعمال کنید.

سپس Save و در نهایت Reboot کنید .

بعد از بالا آمدن دستگاه، به شبکه مجموعه وصل نموده تا از DHCP آی پی گرفته و بتوانیم مجدد به دستگاه وصل شده و از خدمات آن استفاده نماییم. بعد از انجام مراحل بالا نباید نگران اتصال شبکه یا گیت وی خود به اینترنت باشید.

مقالات مرتبط

مشکل لاک شدن تلفن ها گرنداستیرم ربطی به تحریم ندارد



تعمیرات هانتل ویپ

مطالب پیشنهادی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...